Nutizie

Applicazione di APQ Embedded Industrial PC E7S-Q670 in Macchine Utensili CNC

Applicazione di APQ Embedded Industrial PC E7S-Q670 in Macchine Utensili CNC

Introduzione di u Sfondate

Macchine Utensili CNC: L'Attrezzatura Core di a Fabbricazione Avanzata

E macchine utensili CNC, spessu chjamate "macchina madre industriale", sò cruciali per a fabricazione avanzata. Ampiamente aduprate in industrie cum'è l'automobile, l'aerospaziale, l'ingegneria di macchine è a tecnulugia di l'infurmazione elettronica, e macchine utensili CNC sò diventate una cumpunente chjave di a fabricazione intelligente in l'era di l'Industria 4.0.

1

E macchine utensili CNC, abbreviazione di macchine utensili à cuntrollu numericu per computer (Computer Numerical Control machine tools), sò macchine automatizate dotate di sistemi di cuntrollu di prugramma. Integranu sistemi di cuntrollu digitale in e macchine utensili tradiziunali per ottene una trasfurmazione di alta precisione è alta efficienza di materie prime, cum'è pezzi grezzi metallichi, in pezzi di macchine cù forme, dimensioni è finiture superficiali specifiche. Quessi strumenti ottimizzanu i flussi di travagliu è riducenu i costi di pruduzzione. I PC industriali integrati di APQ, cù a so alta integrazione, forte adattabilità è stabilità, ghjocanu un rolu vitale in questu duminiu, aumentendu significativamente l'efficienza è a qualità per parechje imprese manifatturiere.

2

U rolu di i PC industriali integrati in e macchine utensili CNC

Cum'è u "cervellu" di e macchine utensili CNC, l'unità di cuntrollu deve gestisce diversi software di cuntrollu di macchina, codici di cuntrollu di prucessu, è eseguisce compiti cum'è a scultura, a finitura, a perforazione è a maschiatura, a rientratura, a prufilatura, a serializazione è a fresatura di filettature. Deve ancu resiste à ambienti di travagliu difficili cù polvere, vibrazioni è interferenze, pur furnendu una eccellente dissipazione di u calore è una stabilità 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7. Queste capacità garantiscenu un funziunamentu ottimale è intelligente di e macchine utensili.

E macchine utensili CNC tradiziunali si basanu spessu nantu à parechje unità di cuntrollu è dispositivi di calculu separati. I PC industriali integrati di APQ simplificanu a struttura di u sistema integrandu cumpunenti chjave cum'è computer è cuntrolli in un chassis compactu. Quandu sò cunnessi à un pannellu touchscreen industriale, l'operatori ponu monitorà è gestisce e macchine CNC via una sola interfaccia tattile integrata.

3

Studiu di casu: Applicazione in una sucietà leader in automazione industriale

Un cliente, una impresa principale in u cuntrollu di l'automatizazione industriale, si cuncentra nantu à a fabricazione di apparecchiature di fascia media è alta. E so attività principali includenu prudutti di automatizazione industriale, apparecchiature di automatizazione è dispositivi meccatronici. E macchine utensili CNC, cum'è una di e so attività principali, detenenu una quota di mercatu significativa ogni annu.

I sfidi in a gestione tradiziunale di l'officina CNC chì necessitanu suluzioni urgenti includenu:

  1. Rompere i silos d'infurmazioneI dati di pruduzzione spargugliati in diverse tappe ùn sò micca integrati nantu à una piattaforma unificata, ciò chì rende difficiule u monitoraghju di l'officina in tempu reale.
  2. Migliurà l'efficienza di a gestioneA registrazione manuale è e statistiche sò inefficaci, propensi à errori è ùn riescenu micca à risponde à e esigenze di risposta rapida di a pruduzzione muderna.
  3. Furnisce Supportu à e Decisioni ScientificheA mancanza di dati di pruduzzione precisi in tempu reale impedisce a presa di decisioni scientifiche è una gestione precisa.
  4. Migliurà a Gestione in SituA trasmissione ritardata di l'infurmazioni impedisce una gestione efficace in situ è ​​a risoluzione di i prublemi.

APQ hà furnitu u PC industriale integratu E7S-Q670 cum'è unità di cuntrollu principale, cunnessu à un pannellu di u cliente persunalizatu. Quandu hè assuciatu cù i software IPC Smartmate è IPC SmartManager pruprietarii di APQ, u sistema hà ottenutu u cuntrollu è a gestione remoti, l'impostazioni di i parametri per a stabilità, l'avvisi di guasti è a registrazione di dati. Hà ancu generatu rapporti operativi per supportà a manutenzione è l'ottimisazione di u sistema, offrendu una presa di decisioni scientifica è efficace per a gestione in situ.

4

Caratteristiche principali di APQ Embedded Industrial PC E7S-Q670

A piattaforma E7S-Q670, cuncipita per l'applicazioni di automatizazione industriale è di edge computing, supporta i processori Intel più recenti, cumprese e serie Core, Pentium è Celeron di 12a è 13a generazione. E specifiche principali includenu:

  • Processori d'alte prestazioniSupporta i CPU desktop Intel® Core / Pentium / Celeron di 12a/13a generazione (TDP 65W, package LGA1700), offrendu prestazioni è efficienza energetica eccezziunali.
  • Chipset Intel® Q670Fornisce una piattaforma hardware stabile è ampie capacità di espansione.
  • Interfacce di reteInclude 2 porte di rete Intel (11GbE è 12,5 GbE) per cunnessione di rete stabile è à alta velocità per risponde à e esigenze di trasmissione di dati è di cumunicazione in tempu reale.
  • Output di visualizazioneDispone di 3 uscite di visualizazione (HDMI, DP++ è LVDS internu) chì supportanu una risoluzione finu à 4K à 60 Hz per esigenze di visualizazione in alta definizione.
  • Opzioni di espansioneOffre interfacce USB, seriali, PCIe, mini PCIe è slot d'espansione M.2 ricchi per cunfigurazioni persunalizate in scenarii di automazione industriale cumplessi.
  • Cuncepimentu di raffreddamentu efficienteU raffreddamentu attivu intelligente basatu annantu à u ventilatore assicura a stabilità di u sistema sottu à carichi elevati.
5

Vantaghji di l'E7S-Q670 per e macchine utensili CNC

 

  1. Monitoraghju in tempu reale è raccolta di dati
    L'E7S-Q670 raccoglie dati operativi chjave cum'è a tensione, a corrente, a temperatura è l'umidità, trasmettenduli à u centru di monitoraghju per un monitoraghju precisu in tempu reale.
  2. Analisi è Avvisi Intelligenti
    U trattamentu avanzatu di i dati identifica i potenziali risichi di sicurezza è i guasti. L'algoritmi predefiniti attivanu alerti, chì permettenu misure preventive tempestive.
  3. Telecomandu è Funziunamentu
    L'operatori ponu cuntrullà è gestisce l'attrezzatura à distanza via u login in rete, migliurendu l'efficienza è riducendu i costi di manutenzione.
  4. Integrazione è Coordinazione di u Sistema
    U sistema centralizeghja a gestione di parechji dispusitivi, ottimizendu e risorse di pruduzzione è i calendarii.
  5. Sicurezza è affidabilità
    U cuncepimentu pruprietariu garantisce a sicurezza, l'affidabilità è e prestazioni stabili in cundizioni difficili è operazioni prolungate.

I PC industriali integrati sò parte integrante di a fabricazione intelligente, chì guidanu a trasfurmazione digitale in e macchine utensili CNC. A so applicazione migliora l'efficienza, l'automatizazione è u cuntrollu di qualità in a pruduzzione. APQ hè pronta à ghjucà un rolu fundamentale in u prugressu di l'intelligenza industriale in più settori à misura chì a digitalizazione di a fabricazione s'approfondisce.

Sè vo site interessatu à a nostra sucietà è i nostri prudutti, ùn esitate micca à cuntattà u nostru rappresentante oltremare, Robin.

Email: yang.chen@apuqi.com

WhatsApp: +86 18351628738


Data di publicazione: 29 di nuvembre di u 2024