Nutizie

Applicazione di u Controller Visuale APQ AK7 in Scenarii di Riconoscimentu OCR

Applicazione di u Controller Visuale APQ AK7 in Scenarii di Riconoscimentu OCR

In a pruduzzione industriale muderna, a tecnulugia OCR (Ricunniscenza Ottica di Caratteri) hè sempre più applicata in industrie cum'è l'imballaggio alimentariu, e nuove energie, a fabricazione automobilistica è l'elettronica 3C. Aiuta l'imprese à identificà automaticamente i codici di i prudutti, e date di pruduzzione, i numeri di lotti è altre informazioni nantu à i caratteri, ghjucendu un rolu chjave in a prevenzione di danni à a reputazione di i prudutti causati da difetti o errori di etichettatura. Cù l'emergenza di cumminazzioni di caratteri cumplessi, cambiamenti in e tecniche di stampa è variazioni di materiali, l'industria adotta nuove tecnulugie di visione artificiale per assicurà una rilevazione in tempu reale di alta precisione, alta efficienza è alta stabilità di i caratteri stampati.

1

Standard elevati per i PC industriali in applicazioni OCR
L'applicazioni muderne di rilevazione OCR esigenu chì u PC industriale, chì serve cum'è unità di cuntrollu principale, soddisfi standard elevati in parechje dimensioni per affruntà e sfide di prestazioni in tempu reale, precisione è stabilità in ambienti industriali cumplessi.

2

1. Alta putenza di calculu è capacità di trasfurmazione in tempu reale
Capacità di risposta rapida: U sistema deve supportà l'analisi in tempu reale di l'imagine à alta risoluzione è l'esecuzione di mudelli di apprendimentu prufondu durante a rilevazione OCR. Per esempiu, nantu à e linee di pruduzzione à alta velocità, deve esse capace di ricunnosce migliaia di caratteri per minutu.


2. Compatibilità è Espansibilità di l'Hardware
Interfacce di dispositivi multipli: Supporta l'attivazione simultanea di parechje camere, hè cumpatibile cù diversi protocolli di cumunicazione industriale, è pò interconnette si cù PLC è bracci robotichi per permette l'urdinamentu automatizatu o l'attivazione di l'allarmi basati nantu à i risultati OCR.
Ricca espandibilità: Integra facilmente carte acceleratrici GPU o moduli FPGA per risponde à diverse esigenze computazionali.


3. Adattabilità è affidabilità ambientale
Cuncepitu per resiste à alte temperature, umidità è ambienti industriali pulverulenti.
Presenta una forte resistenza à e vibrazioni è à l'interferenze.

3

I vantaghji di l'AK7 in a visione artificiale
U controller industriale di tipu magazinu AK7 d'APQ offre un rapportu qualità-prezzu eccezziunale per l'applicazioni di visione artificiale. Supporta i processori desktop Intel da a 6a à a 9a generazione cù putenti capacità di elaborazione di dati. U so design mudulare permette una espansione flessibile, cum'è e carte di cuntrollu o e carte di acquisizione di e camere. U magazinu ausiliariu supporta 4 canali di cuntrollu di l'illuminazione 24V 1A è 16 GPIO, ciò chì face di AK7 una suluzione ideale è economica per i prughjetti cù 2-6 camere. Processa in modu efficiente grandi volumi di dati è assicura l'ispezione à alta velocità, furnendu una suluzione hardware affidabile per e tecnulugie di rilevazione OCR d'avanguardia.

5

Architettura d'Alte Prestazioni di AK7
U controller intelligente AK7 in stile rivista vene cun 8 GB di memoria DDR4 è 128 GB di almacenamiento SSD di qualità industriale. Offre una struttura di calculu ad alte prestazioni capace di l'esecuzione parallela di algoritmi di visione intelligenti. L'interfaccia hardware segue standard rigorosi di automatizazione industriale. E porte Ethernet gigabit duali (chì supportanu GigE Vision) permettenu a trasmissione di dati à bassa latenza cù telecamere industriali à alta frequenza di fotogrammi. Quattru porte USB 3.1 Gen2 supportanu dispositivi di imaging multispettrale. E porte COM combinate RS-485/232 duali assicuranu a compatibilità cù i protocolli di cumunicazione PLC mainstream.

Espansione di a rivista Lighting per l'ottimisazione di l'imaghjini
Un magazinu di illuminazione opzionale espande 4 porte di cuntrollu di l'illuminazione, cumpatibili cù luci ad anello, luci coassiali è altri tipi di illuminazione industriale, assicurendu a qualità di l'imaghjini nantu à superfici cumplesse (per esempiu, imballaggi riflettenti o etichette curve) durante a rilevazione OCR.
U magazinu include ancu un modulu I/O digitale à 8 ingressi/8 uscite, chì permette una risposta in circuitu chjusu à livellu di millisecondi cù sensori è meccanismi di classificazione nantu à a linea di pruduzzione, chì risponde à i requisiti di sicurezza funzionale.

4

Punti di forza supplementari di AK7

  • U disignu compactu senza ventilatore risparmia spaziu, riduce u rumore operativu è migliora l'affidabilità generale.

  • Una forte adattabilità ambientale è una larga tolleranza à a temperatura permettenu un funziunamentu stabile in ambienti industriali difficili.

  • E funzioni di prutezzione di i dati includenu u supportu di supercondensatori è u backup di l'alimentazione HDD per prutege i dati impurtanti in casu di perdita improvvisa di putenza.

  • E putenti capacità di cumunicazione cù u supportu di u bus EtherCAT garantiscenu una trasmissione di dati sincronizata à alta velocità trà lettori di codici à barre, camere, luci è altre periferiche.

  • Cù u kit di strumenti IPC+ sviluppatu da APQ - IPC Assistant - l'AK7 supporta u funziunamentu autonomu, a diagnostica integrata di i guasti è i sistemi d'alerta per monitorà u statu di u controller, di u lettore, di a camera è di l'illuminazione in tempu reale, permettendu una risoluzione rapida di prublemi cum'è a disconnessione o u surriscaldamentu.

Cunclusione
Oghje, a tecnulugia di rilevazione OCR hè largamente aduprata in logistica, finanza, assistenza sanitaria, fabricazione, trasporti è vendita al dettaglio. U so implementazione riduce significativamente i costi di manodopera, migliora l'efficienza di trasfurmazione è furnisce un supportu di dati criticu per a trasfurmazione digitale. In scenarii cumplessi, l'algoritmi OCR basati nantu à l'apprendimentu prufondu cumminati cù cuntrolli industriali ad alte prestazioni acceleranu l'automatizazione industriale è a trasfurmazione di i dati in risorse preziose. Cum'è piattaforma hardware principale per l'implementazione OCR, a putenza di calculu, a cumpatibilità di l'interfaccia è a stabilità di i cuntrolli visuali anu un impattu direttu nantu à e prestazioni di u sistema. I prudutti di punta E-Smart IPC di a serie AK di APQ offrenu suluzioni hardware altamente affidabili è adattabili per l'applicazioni OCR, cumpiendu a nostra missione di "Rende l'industria più affidabile è permette una vita megliu".

Sè vo site interessatu à a nostra sucietà è i nostri prudutti, ùn esitate micca à cuntattà u nostru rappresentante oltremare, Robin.

Email: yang.chen@apuqi.com

WhatsApp: +86 18351628738


Data di publicazione: 15 di lugliu di u 2025