Nutizie

Premiu d'Onore+1! APQ Riconoscuta cum'è una Impresa d'Applicazione Integrata

Premiu d'Onore+1! APQ Riconoscuta cum'è una Impresa d'Applicazione Integrata "AI+"

Recentemente,A 3a Cunferenza Annuale di l'IA di Suzhou è a Cunferenza OPC di l'Intelligenza Artificiale di u Lavu HuanXiu, cù u tema "Super Individuu · Novu Viaghju di l'Intelligenza Digitale", si sò tenute in grande stile in Suzhou. A cunferenza hà riunitu guasi mille studiosi di punta, dirigenti di l'industria, rapprisentanti di istituzioni di ricerca è urganisazioni d'investimentu in u campu di l'intelligenza artificiale. Inseme, anu rivisu i successi annuali ottenuti da Suzhou in u prugressu di a strategia "AI+" è anu guardatu avanti à u novu avvene di l'era intelligente.

微信图片_2026-01-04_164331_253

In qualità di rappresentante di l'imprese innovative in u campu di l'intelligenza artificiale, APQ hè stata invitata à participà à a cunferenza è hà ricevutu cù successu u titulu diImpresa di Applicazioni d'Integrazione AI Suzhou "Intelligenza Artificiale+"per e so pratiche eccezziunali è i so successi innovativi in ​​l'integrazione industriale. Questu onore ùn hè micca solu un altu ricunniscimentu di a forza tecnologica di APQ, ma ancu una piena affermazione di u so cuntributu à a prumuzione di a prufonda integrazione di l'IA è di l'industria.

640

Cum'è una attività di selezzione autorevole in u campu di l'intelligenza artificiale in Suzhou, uSerie di valutazioni "AI Suzhou" per u 2025si cuncentra nantu àrializazioni in l'innuvazione industriale, creendu parechje categurie principali cum'è applicazioni di benchmark "AI+", applicazioni di fusione, applicazioni d'innuvazione di dati, cuntribuzioni à l'innuvazione di scena è eccellenti servizii industrialiDopu à un screening strettu è una valutazione prufessiunale,112 imprese è istituzioni eccezziunalis'hè distintu trà elli. Questa lode cuncintrata ùn solu ricunnosce assai e pratiche innovative di l'unità premiate, ma dimostra ancu in modu cumpletu i successi fruttuosi di Suzhou in l'approfondimentu di l'autonomizazione di l'intelligenza artificiale è in a prumuzione di u sviluppu industriale di alta qualità, stabilendu un puntu di riferimentu per u sviluppu innovativu in l'industria.

微信图片_2026-01-04_170619_299

In l'ultimi anni, APQ hà cuntinuatu à fucalizza si nantu à a ricerca è u sviluppu di cuntrolli di basa per robot incarnati, creendu cù successu u"X86+Orin"piattaforma di fusione, ottenendu una cullaburazione efficiente trà u"cervellu pensante di percezione" è u "cerebellu di cuntrollu agile"Grazie à a scuperta chjave di l'algoritmu di pianificazione in tempu reale è di l'architettura integrata di l'informatica è di u cuntrollu, sta piattaforma hà vantaghji fundamentali cum'èalta putenza di calculu, bassu cunsumu energeticu, alta affidabilità è miniaturizazione.

 

In u duminiu di l'intelligenza incarnata, APQ hà lanciatu quattru linee di prudutti:Serie TAC, serie AK, serie KiWiBot è serie E, chì s'adattanu cumpletamente à i bisogni di sei scenarii, cumpresi robot umanoidi, robot di serviziu, robot mobili, robot collaborativi, robot industriali è robot speciali. Cumbinendu catene di strumenti software sviluppate da sè stessu cum'è l'assistente IPC, a cumpagnia hà superatu cù successu difficultà tecniche cum'è a compatibilità trà sistemi è a stabilità di u signale d'alta frequenza, ottenendu un40%riduzzione di a dimensione di u controller in scenarii d'applicazione tipici è realizazione di scoperte in applicazioni à grande scala.

阿普奇4da(EN)

In u futuru, APQ seguiterà da vicinu e dece parole chjave principali di u sviluppu annuale di l'intelligenza artificiale di Suzhou, s'integrerà prufundamente in u layout industriale di l'innuvazione di a scena è di a leadership standard, è migliurà continuamente l'efficienza di i prudutti è di i servizii. L'impresa hè disposta à travaglià inseme cù i partenarii di l'industria per custruisce un ecosistema è ottene un sviluppu win-win, accelerendu u prugressu rapidu di i robot intelligenti incarnati dainnovazione di laburatoriu à implementazione à scala industriale.


Data di publicazione: 25 dicembre 2025