APQ collabora cù l'imprese principali in u settore per via di a so longa sperienza in R&S è l'applicazione pratica di cuntrolli di robot industriali è suluzioni hardware è software integrate. APQ furnisce continuamente suluzioni integrate di calculu intelligente di punta stabili è affidabili per l'imprese di robot industriali.
I robot umanoidi industriali diventanu un novu focus in a fabricazione intelligente
U "cervellu centrale" hè a basa di u sviluppu.
Cù l'avanzamentu cuntinuu di a tecnulugia è a rapida espansione in u campu di l'intelligenza artificiale, u momentum di sviluppu di i robot umanoidi hè diventatu più forte. Sò diventati un novu focus in u settore industriale è sò gradualmente integrati in e linee di pruduzzione cum'è un novu strumentu di produttività, purtendu una nova vitalità à a fabricazione intelligente. L'industria di i robot umanoidi industriali hè cruciale per migliurà l'efficienza di a pruduzzione, assicurà a sicurezza di u travagliu, affrontà a carenza di manodopera, guidà l'innuvazione tecnologica è migliurà a qualità di vita. Cù u prugressu di a tecnulugia è l'espansione di e zone d'applicazione, i robot umanoidi industriali ghjucheranu un rolu sempre più impurtante in u futuru.
Per i robot umanoidi industriali, u controller agisce cum'è u "cervellu principale", furmendu a basa fundamentale di u sviluppu di l'industria. Ghjoca un rolu vitale in e prestazioni di u robot stessu. Attraversu a ricerca cuntinua è l'esperienza applicativa in u campu di i robot umanoidi industriali, APQ crede chì i robot umanoidi industriali devenu risponde à e seguenti funzioni è aghjustamenti di prestazioni:
- 1. Cum'è u cervellu principale di i robot umanoidi, u processore cintrali di l'edge computing deve avè a capacità di cunnette si à numerosi sensori, cum'è parechje camere, radar è altri dispositivi d'input.
- 2. Hà bisognu di pussede capacità significative di trasfurmazione di dati è di presa di decisione in tempu reale. L'urdinatori industriali di IA perimetrali ponu trasfurmà grandi quantità di dati da robot umanoidi industriali in tempu reale, cumpresi dati di sensori è dati d'imagine. Analizendu è trasfurmendu questi dati, l'urdinatore perimetrale pò piglià decisioni in tempu reale per guidà u robot in l'esecuzione di operazioni è navigazioni precise.
- 3. Richiede un apprendimentu di l'IA è una alta inferenza in tempu reale, chì hè cruciale per u funziunamentu autonomu di i robot umanoidi industriali in ambienti dinamici.
Cù anni d'accumulazione industriale, APQ hà sviluppatu un sistema di processore cintrali di punta per i robot, dotatu di prestazioni hardware robuste, una ricchezza d'interfacce è putenti funzioni software sottostanti per furnisce una gestione di anomalie multidimensionali per una alta stabilità.
L'IPC E-Smart innovativu di APQ
Furnisce u "Cervellu Centrale" per i Robot Umanoidi Industriali
APQ, dedicata à serve u campu di l'IA industriale edge computing, hà sviluppatu prudutti software di supportu IPC Assistant è IPC Manager nantu à a basa di prudutti hardware IPC tradiziunali, creendu u primu E-Smart IPC di l'industria. Stu sistema hè largamente utilizatu in i campi di a visione, a robotica, u cuntrollu di u muvimentu è a digitalizazione.
E serie AK è TAC sò i principali cuntrolli intelligenti di l'industria di APQ, dotati di IPC Assistant è IPC Manager, chì furniscenu un "cervellu centrale" stabile è affidabile per i robot umanoidi industriali.
Controller intelligente in stile rivista
Serie AK
Cum'è u pruduttu principale di APQ per u 2024, a serie AK funziona in modu 1+1+1 - unità principale accoppiata cù u magazinu principale + magazinu ausiliariu + magazinu soft, rispondendu in modu flessibile à i bisogni di l'applicazioni in visione, cuntrollu di muvimentu, robotica è digitalizazione. A serie AK risponde à i requisiti di prestazioni di CPU basse, medie è alte di diversi utilizatori, supportendu CPU Intel 6a-9a, 11a-13a generazione, cù una cunfigurazione predefinita di 2 rete Intel Gigabit espandibili à 10, supportu di espansione funzionale 4G/WiFi, supportu di almacenamiento M.2 (PCIe x4/SATA) è un corpu in lega d'aluminiu ad alta resistenza chì si adatta à diversi scenarii di applicazioni industriali. Supporta installazioni desktop, à parete è à rotaia, è GPIO d'isolamentu modulare, porte seriali isolate è espansione di u cuntrollu di a fonte luminosa.
Cuntrollore di l'Industria di a Robotica
Serie TAC
A serie TAC hè un urdinatore compactu integratu cù GPU d'alte prestazioni, cù un design di vulume ultra-picculu di 3,5" di dimensioni di palma, chì facilita l'integrazione in diversi dispositivi, dendu li capacità intelligenti. Fornisce robuste capacità di calculu è inferenza per robot umanoidi industriali, chì permettenu applicazioni IA in tempu reale. A serie TAC supporta piattaforme cum'è NVIDIA, Rockchip è Intel, cù un supportu di putenza di calculu massima finu à 100TOP (INT8). Risponde à a rete Intel Gigabit, u supportu di almacenamiento M.2 (PCIe x4/SATA) è u supportu di espansione di moduli MXM/aDoor, cù un corpu in lega d'aluminiu d'alta resistenza adattatu à diversi scenarii di applicazioni industriali, cù un design unicu per a conformità di e guide è l'anti-allentamentu è l'anti-vibrazione, chì garantisce un funziunamentu stabile è affidabile di u controller durante u funziunamentu di u robot.
Cum'è unu di i prudutti classici di APQ in u campu di a robotica industriale, a serie TAC furnisce un "cervellu centrale" stabile è affidabile per numerose imprese industriali ben cunnisciute.
Assistente IPC + Manager IPC
Assicurà chì u "Cervellu Centrale" Funzioni Senza Intoppi
Per affruntà e sfide operative affrontate da i robot umanoidi industriali durante l'operazione, APQ hà sviluppatu indipindentamente IPC Assistant è IPC Manager, chì permettenu l'autofunzionamentu è a manutenzione centralizzata di i dispositivi IPC per assicurà un funziunamentu stabile è una gestione efficiente.
IPC Assistant gestisce a manutenzione remota di un unicu dispositivu eseguendu operazioni di sicurezza, monitoraghju, alerta precoce è automatizate. Pò monitorà u statu operativu è di salute di u dispositivu in tempu reale, visualizà i dati è avvisà prontamente l'anomalie di u dispositivu, assicurendu un funziunamentu stabile in situ è migliorendu l'efficienza operativa di a fabbrica riducendu i costi di manutenzione.
IPC Manager hè una piattaforma di gestione di a manutenzione basata annantu à parechji dispusitivi cunnessi è cuurdinati annantu à a linea di pruduzzione, chì realizanu adattazione, trasmissione, cullaburazione è operazioni automatizate. Utilizendu un quadru tecnologicu IoT standard, supporta parechji dispusitivi industriali in situ è dispusitivi IoT, furnendu una gestione massiccia di dispusitivi, una trasmissione sicura di dati è capacità efficienti di trasfurmazione di dati.
Cù u cuntinuu avanzamentu di "Industria 4.0", l'equipaggiamenti high-tech guidati da i robot stanu ancu aprendu a strada à una "primavera". I robot umanoidi industriali ponu migliurà i prucessi di fabricazione flessibili nantu à e linee di pruduzzione, assai apprezzati da l'industria di a fabricazione intelligente. I casi d'applicazione industriale maturi è implementabili di APQ è e soluzioni integrate, cù u cuncettu pionieristicu E-Smart IPC chì integra hardware è software, continueranu à furnisce "cervelli principali" stabili, affidabili, intelligenti è sicuri per i robot umanoidi industriali, dendu cusì u putere à a trasfurmazione digitale di i scenarii d'applicazione industriale.
Data di publicazione: 22 di ghjugnu di u 2024
