Nutizie

A Cunferenza Inaugurale di l'Industria di i Robot Umanoidi in Cina si cunclude, APQ vince u Premiu Core Drive

A Cunferenza Inaugurale di l'Industria di i Robot Umanoidi in Cina si cunclude, APQ vince u Premiu Core Drive

Da u 9 à u 10 d'aprile, a prima Cunferenza di l'Industria di i Robot Umanoidi Cinesi è u Summit di l'Intelligenza Incarnata si sò tenuti in grande stile à Pechino. APQ hà fattu un discorsu principale à a cunferenza è hà ricevutu u premiu LeadeRobot 2024 Humanoid Robot Core Drive Award.

1

Durante e sessioni di cunferenza, u vicepresidente di l'APQ, Javis Xu, hà fattu un discorsu impressiunante intitulatu "U Cervellu Centrale di i Robot Umanoidi: Sfide è Innuvazioni in i Dispositivi Informatici di u Dominiu di u Cuntrollu di a Percezione". Hà esploratu in prufundità i sviluppi è e sfide attuali di u cervellu centrale di i robot umanoidi, spartendu i successi innovativi di l'APQ è i studii di casi in a tecnulugia di guida centrale, chì anu suscitatu un grande interessu è discussioni vigorose trà i participanti.

2

U 10 d'aprile, a tantu attesa prima ceremonia di premiazione di i LeadeRobot 2024 China Humanoid Robot Industry Awards hè stata cunclusa cù successu. APQ, cù i so cuntributi significativi in ​​u campu di i cervelli principali di i robot umanoidi, hà vintu u premiu LeadeRobot 2024 Humanoid Robot Core Drive Award. Stu premiu ricunnosce l'imprese è e squadre chì anu fattu cuntributi eccezziunali à a catena industriale di i robot umanoidi, è u premiu di APQ hè senza dubbitu una doppia affermazione di a so forza tecnologica è di a so pusizione in u mercatu.

3

In qualità di fornitore di servizii di edge computing di IA industriale, APQ hè sempre stata impegnata in l'innuvazione è u sviluppu di tecnulugie è prudutti ligati à i robot umanoidi, avanzendu continuamente u prugressu di l'industria di i robot umanoidi. Vince u premiu Core Drive ispirerà APQ à aumentà ulteriormente i so sforzi di R&S è à cuntribuisce di più à u sviluppu è l'applicazione di robot umanoidi.


Data di publicazione: 10 d'aprile 2024