Nutizie

VisionChina (Pechino) 2024 | Serie AK di APQ: Una nova forza in l'hardware di visione artificiale

VisionChina (Pechino) 2024 | Serie AK di APQ: Una nova forza in l'hardware di visione artificiale

22 di maghju, Pechino - À a Cunferenza VisionChina (Pechino) 2024 nantu à a Visione Artificiale chì dà u putere à l'innuvazione di a fabricazione intelligente, u sgiò Xu Haijiang, direttore generale aghjuntu di APQ, hà fattu un discorsu principale intitulatu "Piattaforma hardware di Vision Computing basata nantu à e tecnulugie Intel è Nvidia di prossima generazione".

1

In u so discorsu, u sgiò Xu hà analizatu in prufundità i limiti di e suluzioni hardware tradiziunali di visione artificiale è hà descrittu a piattaforma hardware di calculu di visione di APQ basata nantu à e tecnulugie Intel è Nvidia più recenti. Sta piattaforma furnisce una suluzione integrata per u calculu intelligente di punta industriale, affrontendu i prublemi di costu, dimensione, cunsumu energeticu è aspetti cummerciali truvati in e suluzioni tradiziunali.

2

U sgiò Xu hà messu in risaltu u novu mudellu di edge computing AI di APQ - a serie AK di punta di E-Smart IPC. A serie AK hè cunnisciuta per a so flessibilità è a so rentabilità, cù applicazioni estensive in visione artificiale è robotica. Hà enfatizatu chì a serie AK ùn solu offre capacità di trasfurmazione visuale à alte prestazioni, ma migliora ancu significativamente l'affidabilità è a manutenibilità di u sistema attraversu u so sistema autonomu di sicurezza à caricatore flessibile.

3

Sta cunferenza, urganizata da a China Machine Vision Union (CMVU), s'hè cuncentrata annantu à temi chjave cum'è i grandi mudelli di IA, a tecnulugia di visione 3D è l'innuvazione di i robot industriali. Hà offertu una esplorazione approfondita di sti temi d'avanguardia, furnendu una festa di tecnulugia visuale per l'industria.

 

Data di publicazione: 23 di maghju di u 2024